Què hauria de fer?
Hola sóc Alba, tinc 16 anys i fa gairebé un mes que estic parlant amb un noi que té casi 18. El problema es que ell és molt molt guapo i em diu cosses molt boniques tenint a moltes noies darrere seu tirant-li la canya. L'altre día vaig quedar amb ell i ens vam liar i vaig estar molt còmode pero el que més em preocupa és que ell només vol estar de lio i jo cada día m'estic engantxant més a ell perquè mai havia parlat amb un noi amb aquesta manera de ser i de tractarme. Que hauria de fer?
InterPersonal

Hola Alba!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Si tu cada dia t'estàs enganxant més, però ell no, és probable que això et faci patir, i en l'amor no s'ha de patir sinó que s'ha de gaudir! Quan decidim estar amb algú, de la manera que sigui, és per estar millor que sense aquella persona, si no és així, i preveus que això et farà patir és millor que deixeu les coses clares des d'un començament.
Heu parlat de quin tipus de relació voleu tenir? Ha estat ell que t'ha dit directament que només vol estar de "lio" amb tu? Què implica per vosaltres estar de "lio"? Parleu-ne i valora tu mateixa en quin punt estàs per evitar passar-ho malament i quin tipus de relació vols tenir tu amb ell.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat