dependencia.
Hola! Mireu sóc una noia de 16 anys i crec que tinc un problema des de fa anys pero no es fins ara que me-n'he adonat i és que sempre necessito a algú amb qui parlar, especialment des del mòvil, algú amb qui tenir contacte constantment, però algú com especial per a mi. I si no ho tinc em sento molt buida per dins i pràcticament no tinc ganes de fer vida ni de consultar el mòvil ni res. Sempre visc amb aquesta necessitat i no sé com fer perque la meva felicitat depengui de mi, no de cap noi ni res... vull ser feliç per mi mateixa però per molt que intenti valorar les coses bones que tinc no ho aconsegueixo si no és tenint a alguna persona que em resulti especial per a parlar... de quin problema es tracta?
Algun consell? Gràcies per llegir-me.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori! És un plaer llegir-te!
Fixa't que si la teva felicitat depèn únicament de que tinguis a algú especial amb qui parlar pel mòbil, això et fa una mica esclava... la teva felicitat no pot dependre d'una altra persona sinó de tu mateixa, perquè si no, no seràs lliure!
Es tracta de que aprenguis a valorar allò bo que tens, a millorar la teva autoestima, a centrar-te en TU i a estimar-te com ningú ho podrà fer mai! Has d'aprendre a estar sola i a vèncer aquesta por, veuràs que quan ho aconsegueixis et sentiràs lliure i feliç. Només així, podràs relacionar-te amb els altres de forma sana i sense dependre tant! Recorda que la teva felicitat depèn de tu, està en les teves mans!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat