15
Ola
sic una noia normal, els meus companys de classe surten de festa a mi no em diuen res. Sempre em fan un cas molt estrany. Ara aquest anys els ai contat que vaig tindre novio pero no su creuen. Ara fan la vida imposible i no em pareen de molestar jo estic estresada
InterPersonal

Hola! Si no et fan gaire cas, no és gaire bona idea que intentis guanyar-te'ls explicant-los coses que no pots demostrar. El millor que pots fer és guanyar-te'ls per ser com ets i no per tenir o haver tingut tal nòvio. A més si no volen quedar amb tu, jo no prendria ni un segon de la meva vida intentant caure-'ls-hi bé, si no et volen, ni et respecten, tu tampoc els hauries de voler. De gent interessant n'hi ha a cabaços, segur que pots conèixer d'altres nois i noies que si que voldran ser amics teus. Fas activitats fora de l'escola? Allà hi pots conèixer gent!
Sigui com sigui no intentis caure'ls-hi bé, ja que és la manera més fàcil que continuin passant de tu! I si com dius tu et fan la vida impossible i et molesten no tardis gaire en parlar amb els teus pares o el teu tutor/a per explicar-los-hi. Aquestes actituds no es poden permetre!
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat