Cantar👈🏽😍😍😍
holaaaa! Se que sóc una pesada amb tantes consultes, és què tinc problemes!
En fi... Tinc 13 anys i a 2n eso cantaré una cançó amb una amiga meva davant de tot 1r i 2n d'eso. El cas és què sóc molt vergonyosa i nose què fer per perdre els nervis. Asajo molt a casa però al'hora que tingui que cantar... Perdré els nervis perquè hi haurà MOLTA gent.
Què faig per perdre els nervis? Per sert! És cert que si beus aigua cantes millor?!
InterPersonal

Hola Sensenom07!
Pensa que és del tot normal que estiguis nerviosa si has de cantar davant de tanta gent! Si has estat assajant tant, segur que ho faràs molt bé! El que pots fer és practicar davant de gent de confiança primer, per anar veient com et sents i controlant els teus nervis, veuràs com de mica en mica et vas sentint amb més confiança i sense tanta por!
Nosaltres no sabem si bevent aigua cantes millor, segurament sí, però això ho hauries de preguntar a la teva professora de cant o de música, que segur que poden donar-te els millors consells per cantar millor! ;)
Una abraçada ben forta i tranquil·la que ho faràs genial!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat