Noi curtet
Dons fa cosa dun any vaig començar a parlar amb un noi de classe i hem va començar a agradar,be dons ell cada vegada que m'obria per whats hem deia t'estimo,preciosa,i coses aixi i un dia li vaig dir per whats que m'agradava i nomes hem va contestar que ell no hem deixaria de banda i ara tinc un cacau mental i no se que fer perque ja no hem parla i si li obro jo no hem contesta
InterPersonal

Hola Bunny!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
És normal que estiguis confosa si la seva conducta ha canviat de forma tan radical. Has provat de preguntar-li si li passa alguna cosa? Com aneu junts a classe també pots preguntar-li quan el vegis i explicar-li com et sents.
Com saps, amb les converses per WhatsApp perdem molta informació, per això és tan important que no només es quedin en això i que hi pugui haver un cara a cara i que del mateix que parleu per missatge en pugueu parlar en persona.
Esperem que puguis aclarir aquest canvi d'actitud i que tot us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat