Amor d'estiu o x sempre?
Hola, soc noia i tinc 13 anys
resulta k me enamorat d'un noi d'un campus, de fet ell hem va di k li agradava molt i ens vam liar.
el problema es que vivim a exactament 167KM i no se que fer, practicament stic entrant en depresio no menjo gairabe no dormo.
Lo que hem fa mes mal, i se que es una tonteria,es que cuan parlem per whats les comberses son molt sosas cuan al principi staven plens d'amor.
Ell te 2 anys mes que jo.
Al campus ems vam liar (ja ho he dit) pero tb hem vaig quedar a dormir al seu llit i mica en mica he va anar abraçant.
Al principi de cuan vam tornar a casa stava super romantic pero ara ja no(no ha passat ni una semana)
que puc fer?
creieu k nomes es un amor d'estiu?
Una relacio a distancia es tan dificil com diuen?
InterPersonal

Hola Xofff!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per explicar-nos la teva història!
Malauradament, portar una relació a distància no és fàcil, però tampoc impossible!
Has parlat amb ell sobre aquest canvi d'actitud que has observat últimament? Estaria bé que en poguéssiu parlar i que li poguessis explicar com et sents. Heu de valorar també si tots dos voleu iniciar una relació a distància o bé el que va passar va ser únicament "un amor d'estiu". Un cop tingueu clar tot això, podreu veure com ho gestioneu per fer que la distància no trenqui la vostra relació, si és que finalment aposteu per començar a sortir.
Per tant, res d'entrar en depressions! Teniu una conversa pendent!
L'amor no ha de ser per patir, sinó per gaudir!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat