consentraciò i distracciò
El meu problema es que em distrec molt i m'enpanu i magradaria poder esta mes consentrat i no enpanarme em els amics per que si em deixaran de banda o ...
InterPersonal

Hola Mr. Macper!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Només et passa quan estàs amb els amics o també en altres situacions? Fixa't en quins moments et passa i perquè creus que et distreus i no estàs pendent del que toca. Un cop ho detectis mira quines coses t'ajuden a mantenir l'atenció i estar més concentrat, per exemple: eliminar temporalment i quan hagis d'estar concentrat, els típics distractors (mòbil, televisió, ordinador...), practica alguns exercicis de relaxació que t'ajudin a centrar la teva atenció, pren-te algun moment del dia per distreure't i no haver d'estar massa concentrat, etc.
També pots comentar-ho amb algun amic de confiança i dir-li que t'ajudi a concentrar-te i a detectar aquells moments en els quals "t'empanes". D'aquesta manera veuràs si ells també s'adonen de que et distreus amb facilitat i segur que et donen un cop de mà!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat