Agost què fer????
Hola!
Si us plau, necessito idees sobre què fer a l'agost..
Tot el dia estic a casa de l'ordinador a la tele i de la tele a la meva habitació.
No tinc forces i estic molt desanimada.
Només tinc 2 amigues, una és família meva i no la veig mai, viu molt lluny, i l'altre té la seva colla d'amics i jo no encaixo amb ells (no pq no em caiguin bé, sinó pq mai encaixo enlloc, sóc molt tancada..), a més que són quasi 20 anys més que nosaltres.
Sempre he estat sola.
A més la meva amiga treballa, fa coses, mai està per casa... jo en canvi tot el contrari.
A la llarga "m'he acostumat" a no fer res, és el meu pa de cada dia... però n'estic farta.
A més aquest any no podré estudiar res perquè no tenim bona economia, els meus pares estan en contra que estudii i he enviat com 80 currículums i no m'han dit enlloc RES.
i a més a casa sempre hi han crits, no ens portem bé...
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Anem a veure doncs. Has de començar a agafar paper i boli i escriure totes les idees, objectius, barbaritats que tens ganes de fer. Sense pensar massa. Quan ho tinguis ple llavors has de començar a decidir per quina és més fàcil començar.
Entenc que t'has quedat atrapada amb la mandra i l'apatia, però no pots ser la seva presonera!!! Anem a alliberar-te
Aquestes idees t'ajudaran i has de posar esforç en començar. Tu amteixa seràs la que et salvaras!!! I veuràs com que quan comencis a fer ja et vas motivant.
Deesprés vull que vagis, ara o pel setembre, al Punt Jove de la teva zona i t'informis d'activitats que pots fer. La majoria que organitza els ajuntaments són gratuïtes i n'hi ha un munt perquè ara està molt de moda.
Fes que mentre no tinguis feina , la teva feina sigui montar-te la vida i activitats divertides!! Busca coses a internet, des de la biblioteca ( manualitats, videos de coses que t'agradin i comença a fer!!. Fins i tot a les botigues de xinos hi ha moltes coses! Juga com quan eres petita!!).
I sobretot busca tot el que et motivi i activitats per conèixer gent. Si no et fas veure ningú sabras que estàs sola!
Endavant