Pares i avis:(
Hola tinc un petitet problema amb els meus avis i pares, i necessitaria que hem puguessis donar consell per que ja no se que fer.
Jo visc amb els meus avis, i veig a la meva mare poques vegades a la setmana, pero el que pasa, es que amb els meus avis tot son discusions enormes de crits i cops, intento fer cas de la feina que em diuen, pero a la minima que em criden o enjego tot a la merda per que no soporto ja les coses que pasen. De nit no puc dormir, i de mati intento rendir tot el possible fent la feina, estudiant i entrenant, pero noto un odi molt gran dintre meu i no puc mes ja, intento estar fora de casa el major temps possible per a no tenir que cridar mes, pero començo a pensar coses que no tindria que pensar, i em sento tant malament que ploro tot el dia.
Que puc fer?
Gracies:)
InterPersonal

Hola xiki!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estiguis malament si tot el dia us esteu discutint. Hi ha moltissimes solucions tot i que ara ho vegis negra. A vegades a casa passen sitaucion molt complicades i a la vida també però és allò de confiar en que tot s'anirà posant a lloc.
Intenta parlar amb la teva mare i explicar-li. Ella és la responsable primera de tu i ha de saber com estàs. Has de fer aquest pas i és molt important! T'has de cuidar a tu i parlar amb ells de com estàs i com et sents!
Heu de poder i aprendre a negociar!
Endavant! Veuràs com tot millora!