No se que fer 👽
Hola, ja vaig enviar una consulta semblant pero no la veu tespondre.
El cas es que ultimament em sento una mica sola i com si no encaixes amb les meves amigues. No se elles fan cosas que jo mai faria i es comport n de manera vastant siferent que jo.
O com el tema dels nois, elles els es molt facil dir que algú els hi agrada i han sortit nes d'una vegada amb algun noi, i jo només m'han arribat a agradar un parei de nois i mai me atrevit a pasae de ser amics ni tans sols de fer-li arribar de que m'agrada.
Per una altra part em cosa molt obrir-me amb les meves amigues, els secrets "importantants" que e tingut no els hi he explicat, ni el noi que m'agrada ,ni coses que han passat amb la meva familia.
I amb el tema de la familia, ela meus pares es van separar i els hi vaig dir a elles, però no es van preocupar per mi, es van limitar a dir que no savien que els meus pares s'havien separat, i ara que han tornat només ho saven dos amigues i per que ho han preguntat.
Aquest any he tingut alguns problemes amb les amigues i alguna vegada m'he plantejat coneixer,a gent nova però he descobert que em cosa molt parlar amb persones noves i que soc casi incapaç de fer-me amics nous fora del institut.
Em vec massa diferent de les mevea amigues, que puc fer per setir-me més comode?
Espero que respongueu.
PD:m'encanta adolescents.cat
O sento per les faltes 😘
InterPersonal

Hola Llimonada 842!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs et recomano un exercici. Pensa que aquesta nit passa un miracle a casa teva i de sobte demà et lleves i tot s'ha solucionat. Ara vull qeu facis una llista molt gran de tot elq eu faries de diferent si el problema ja hagués desaparegut sense cap esforç. Ets una noia nova de cop. Què faries?
et llevaries cantant, plantejaries més plans, t'apuntaries a alguna cosa nova, deixaries de rallar-te i passaries a distreure't, demanaries més clarament a les amigues que vols que estiguin er tu...etc.
Fes aquest llistat i llavors comença a fer el mínim canvi que puguis. Aixi a poc a oc vas fent tota la llista!
Funciona!