Depressió 'física'
Bona tarda, sóc una noia de 20 anys, i ultimament no em sento gens bé amb el meu físic. Aquest tema em fa una mica de vergonya comentar-lo, però us ho dic igualment...
Fa uns gairebé dos anys que intento ''luitar'' per poder tenir un cos més bé perfecte. No ser un 'palillo' però bé.
Peso 70kg i mideixo 1'69cm. I el tema en sí és que tinc els pits caiguts.Tinc la pell estirada (ultimament, fa uns mesos que faig esport i em cuido millor, però la pell la seguiré tenint estirada) Faig una talla 95B, i em sap molt de greu, sobretot pel tema relacions sexuals, etc...
Consells, remeis, solucions?
Només queda estimar-se a tu mateixa...
InterPersonal

Hola sebastiana!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot et recomano que facis una visita al teu metge perquè t'assessori per a mantenir uns hàbits alimentaris i d'exercici saludables.
er altra banda, pensa que el que me´s t'ajudarà a estar a gust és no amagar-.te darrera d'una amscara i mostrar-te tal com ets. A vegades deixiem de fer coses per por al rebuig, i és cert qeu a tots ens rebutgen algunes vegades en l'amor, però no sempre és aixi, perquè sempre acaba apareixent algu que ens accepta tal com som! Pot costar més o menys i també depèn de l'esforç i les ganes que posem en sentir-nos bé amb nosaltres mateixos i estar oberts a conèixer gent!
Ànims!