Em sento extranya..
hola, bé primer de tot m'agradaria que això fos anònim...
Bé doncs des de fa poc vaig començar a veure que m'agradaven les dones, nose que fer per explicar-li als meus pares i l'altra com puc conèixer a noies que també pensin com jo? esque em fa vergonya ..
InterPersonal

Hola Judit!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs aquest és un canvi que és natural que et puguis sentir estranya. A altra gent tmabé li passa en aquesta situació. Et recomano que busquis informació. Per exemple, hi ha motles associacions de gays i elsbianes on ajuden a orientar i assessoren en com explicar-ho. Per exemple a Osona n'hi ha, al Barcelonès. ..i a la teva zona potser també! Busca al google o truca a algun centre de salut per exemple.
Veuràs com trobes la manera i professionals que t'ajuden!
Entenc que sentis estranyesa i fins i tot por, però no t'oblidis que també tens recursos que t'ajudaran a afrontar la situació.
Endavant!