Poc pes però no delgat
Bones, soc un noi de 17 anys que pesso molt poc, uns 57 kg i mesuro 1,70 mes o menys, el problema està en que sé que es poc pes per la meva mesura pero encara així tinc moltes carns. Mai he deixat de menjar ni res, menjo lo normal. Però es que el meu dubte es perquè tinc carns i tanta pell si pesso poc, m'agradaria saber que he de fer per tenir un bon cos.
Sara Bujalance

Hola! Pensa que totes les persones, encara que estiguin primes, tenen "carns". Això que tu anomenes "carns" són teixits com múscul i greix. Tots dos teixits són imprescindibles per viure, el greix també. Per això és necessari tenir una proporció de greix adequada (ni massa molt ni massa poc) per estar bé de salut. Així que no hi pensis gaire perquè el teu pes està bé, no has d'aprimar res!. A més, per tenir un bon pes i un bon cos, només cal que mengis equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i que facis esport habitualment, al voltant de 2-3 cops a la setmana. Fer esport, de fet, t'anirà molt bé pel que vols perquè et farà estar en forma i et veuràs millor. Molts petons!!