Amor (gay), ajuda!
Fa uns 5 mesos vaig conèixer a un noi per twitter perquè tenim interessos musicals iguals. Vam començar a parlar, i vam agafar molta confiança. Ell és d'Alacant i l'única forma que tinc per parlar amb ell és per xarxes socials. Quan jo li vaig confessar que era gay, ell em va dir que ell era bisexual. A partir d'aquest moment va començar a agradar-me perquè es un noi realment increïble i a sobre tenia possibilitats. El cas es que per fi tenim una data per conèixer-nos en persona, a l'Octubre, però començo a tenir inseguretats. Ell m'ha dit algunes vegades que jo era guapo, sexy... Però la realitat es una altre, perquè jo soc gras, i encara que s'ho dic, ell no s'ho creu del tot. Ell creu que si a cas em sobren un par de kilos, però la veritat es que em sobren com 10 o 15. Tinc por perquè el dia que em vegi sé que es sorprendrà i pf jo només vull estar amb ell. El cas es que ell m'ha dit que a ell li agrada una noia, que també la veurà el mateix dia que jo. Però ell em diu coses que jo crec que a un amic no s'ho diria. El cas es que estic molt liat :(
InterPersonal

Hola shawnboy1
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Docns entenc que estiguis liat....entenc que a vegades costia frontar aquestes situacions , però t'asseguro que pots trobar al manera de fer-ho. Primer de tot pensa que els altres ens han d'acceptar tal com som. No ens podem amagar darrera d'una mascara!!
Com et sentarà que us veiguei i ell s'adoni del que has estat amgant? No has fet res que estigui bé o malament, ho has fet degut a la teva inseguretat. Joe t recomano que afrontis al situació i li expliquis. Evidentment ell té dret a decidir el qeu vulguis, però ser sensant i valent et farà sentir millor, no creus?
treballa les teves pors per mostrar-te tal com ets. Afronta-t'hi poc a poc. A tots ens rebutgen akguna vegada o altra, però seguir ens ajuda a ser forts i tirar endavant!
Ànims!