Obsessió aprofitada
El cas és que m'agrada un noi des de fa bastant més de dos anys... No hem sortit mai, només vem estar de rotllo aquest últim estiu. Jo li vaig agradar temps enrere, i el fet de saber que vaig perdre la meva oportunitat (per vergonya) em va traumar. Des de llavors el noi (conscient del que vaig sentir i sento) no para d'entrar i sortir de la meva vida. Jo sé que no és bo i probo d'allunyar-m'hi; però tard o d'hora sempre acaba aconseguint el que ell vol... I es preocupa de no perdre el contacte del tot amb mí per tenir-me allà quan ell vulgui. Provo de contenir-me però tot i així em sento molt utilitzada, i odio que pensi que l'estimo. Em preocupa molt perquè crec que el que primer era un lleu caprici s'esta tornant una obsessió sèria... Ajuda!
InterPersonal

Hola! Està molt bé que t'adonis que t'està utilitzant, ser-ne conscient fa que el risc a patir el mal que et pugui fer no sigui tan alt. De totes maneres, hauries de buscar la manera de tallar aquesta situació. demana ajuda a les teves amigues si fa falta. Pensa quan és que estàs més vulnerable i perds el control de la sirtuació. Tingues més o menys clars quins són aquests moments de debilitat i busca una manera d'evitar-los. Si per exemple et busca quan estàs sola, intenta no estar sola si ell està per allà a prop, etc. I per últim, pensa que si realmengt el que vols és allunyar-te'n i que deixi d'utilitzar-te hauries d'evitar acostar-t'hi tu, ja que si ho fas llavors ell no pararà.
Espero haver-te ajudat.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat