Celulitits i pes
Hola,tinc diferents preguntes:
1.Tinc 13 anys i tinc una mica de celulitis peró no sóc gaire grasa, medeixo 1,69 m i peso 51 kg. M'agradadia saber con treure la celulitis perquè no crec que amb 13 anys sigui normal tenir celulitis.,,He llehit que si fas esporg marxa peró tambè he llegit que sehons el tipus d'esport que fagis augmenta... Ajuda!
2. Tot i que no tinc sobrepes m'agradaria pesar uns 45 kg més o menys. Hem podries donar consells i ajuda?
Sara Bujalance

Hola asu! Vaig per punts:
1. La cel·lulitis és perfectament normal als 13 anys. A més, pràcticament totes les dones en desenvolupen al llarg de l'adolescència, així que no t'amoinis. La millor manera de reduir la cel·lulitis i evitar que en surti més és menjar equilibrat i fer esport. Qualsevol esport t'anirà bé, no hi ha cap que l'augmenti, al contrari.
2. Treu-te del cap pesar 45 quilos perquè seria un perill tan gran per a la teva salut que podries acabar ingressada a l'hospital i tot. Amb el pes que tens ja estàs molt prima, així que no cal que aprimis res més. Per mantenir un bon pes només cal que mengis equilibrat i que facis esport. Molts petons!!