no sé com actuar.
hola, sóc una adolescent de 16 anys i necesito ajuda.
Jo vaig tenir una parella amb una relació molt toxica. Després de deixar-lo vaig decidir que estaria un temps sense parella i viure una mica la vida, ja que vaig estar 1 any i algu molt malament. Un més de deixar-lo, va apareixa un noi amb el que ja havia estat però molt poc temps, era dels tipics rollets però aquest va acabar malament. Jo me'l vaig estimar molt però em va fer mal també. El fet és que, m'ha fet ovlidar el noi de la relació tòxica que això ja és molt dificil.
Sempre vaig pensar que amb ell (el rollo) hi havia un sentiment que es va deixar a l'aire i ha tornat a reviure. Quan em va obrir em va dir que ell també sentia alguna cosa especial independentment de que havia estat amb dues relacions.
Vam quedar i ens vam fer un peto per ell ara se'n ha hagut d'anar 3 mesos d'erasmus. jo estic molt contenta pero ell te molt treball allà i a vegades em deixa amb el tic blau del whatsapp i no respon més o sinserament passa de mi. Ell em diu que està molt enfainat i que no ho fa volgen però a mi això em cabreja molt i li dic però no para...
tinc por perquè ves a saber que estarà fent allà i també pèrque volia deixar a la seva ex i no sabia com i va començar a donar-li motius perquè el deixes. No se si està fent el mateix amb mi o no és el cas.
no estem junts perquè vam dir que era molt temps el que no ens podriem veure però, jo li tinc molt de carinyo...
que puc fer?
no se si deixar de parlar-hi fins que torni o què fer... necesito una opinió externa.
he intentar relaxar-me quan he vist que ha passat de mi (ja que diu que estar treballant) però la situació hi ha vegades que em supera i m'enfada perquè jo vull saber coses d'ell i ell sembla que no vulgi saber res. Ultimament parlem molt d'aquest tema i ja no sé que fer..
Gràcies per llegir-ho
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Pscòloga d'Interersonal.
Primer de tot dir-te que fas bé en dir-li com et sents quan no et contesta. Hi tens tot el dret. També e´s cert que ell està vivint una experiència amb moltes coses noves i tan epr la feina com per tot deu necessitar també recol.locar-se. Per això et recomano que confiis en ell. Una relació s'ha de basar en la confiança!
Diga-li tmabé que t'agradaria que procurés tenir en compte com et sents i negocieu alguns moments per parlar. Ell també té dret a viure aquest moment igual que tu tens dret a estar tranquil.la sabent quan parlareu.
La distancia és difícil de gestionar però si en parleu i pacteu una mica pot anar bé.
Confia!!