ESTIC BE? EM SENTO GORDAA (FICO AIXO PER ENRECORDARME) MARIETAAAAA (10)
Hola! He fet 1 d'ESO. Totes les meves amigues diuen que estic be de pes. Medeixo 1,52 aprox i peso 48 kilos. Estic gorda? Siusplau esponeume pk l'any passat vaig patir una mini anorexia i no vui tornar-hi
Moltiiissimes gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Fes cas de les teves amigues perquè el teu pes està bé! No necessites aprimar res! De fet, si aprimessis podries tenir problemes seriosos de salut! Recorda que per mantenir un bon pes, com el que ja tens, només cal menjar variat i equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Deixar de menjar no és útil per aprimar perquè a mig/llarg termini fa engreixar! Quan mengem menys del que el nostres cos necessita, el nostre metabolisme "s'espanta" i s'esforça en acumular greixos per tal de tenir reserves d'energia. Així que ja saps, si no vols engreixar menja de tot, variat, equilibrat i no passis gana! Molts petons!!