Amor...
Hola! Necessito ajuda perquè fa un parell de mesos me enamorat d'un noi que treballa en una botiga de la meva ciutat, però el problema es que té 23 anys i jo només 15. Molta gent m'ha dit que ho deixi estar, que es impossible, però jo no mel puc treure del cap. Li he enviat una sol•licitud d'amistat al facebook però no m'he l'ha respòs (i ja fa més d'un mes). Estic desesperada perquè el sentiment que tinc quan penso amb ell o el veig és..... no tinc paraules per descriure-ho. Sóc una noia molt tallada i això d'anar-li a dir algú o treure-li conversació o veig molt difícil... Espero que em pugueu ajudar. Gràcies i molts petons a Adolecents.cat!!
InterPersonal

Hola ana1998! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que per sortir de dubtes de si has de treure-te'l del cap o no, el millor seria poder coneixe'l una mica més! Potser no cal que de bones a primeres li vagis a expressar els teus sentiments, però intercanviar algunes paraules o tenir una conversa et pot donar més informació per decidir si treure-te'l del cap o no. Primer de tot, pots fer una llista de pros i contres de parlar amb ell, a veure què surt ( valorant com reacciona ell quan el veus a la botiga, valorant que no t'ha agregat al facebook, els consells de gent amb qui realment pots confiar -encara que ets tu mateixa qui ha de decidir-ho-, etc...). Si després decideixes que el millor és parlar amb ell, doncs pensa que afrontan-te a les teves pors, sigui quin sigui el resultat, sempre guanyes alguna cosa: seguretat, valentia, sortir de dubtes...I si no funcionés, sabries que realment no val la pena i et deixaries de preocupar, donant oportunitat a que aparèguin altres novetats i experiències a la teva vida! Espero haver-te ajudat! Sort! Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga