No sé que fer
Hola adolescents, el meu germà gran em va dir que era gay y que tenia novio, a mi em va semblar bé perquè tinc més amics homosexuals y la veritat es que jo sempre dic que per l'amor no hi ha ni altura ni edat ni races ni sexes, que es un sentiment que dona igual qui l'expressa y qui el rep. Em va donar les gracies y li vaig dir que estaria per ell quan em necessités, perque ell li volia dir als nostres pares. Al dirlis la meva mare no va reaccionar malament, però tampoc bé. Llavors ell va plorar y se'n va anar. Y jo no vaig saber que fer per apoyar-li. Y ara tampoc, després vaig pujar a la seva habitació el vaig abraçar y dirli que no pasaba res, pero no se que fer per que es senti millor, o perque no hi pensi, o si no fer res. Una altre cosa es que a mi no em va agradar la reacció de la meva mare, pero també entenc que es un shock, però no em va agradar y no sé si continuar normal amb ella o que fer... Em sento impotent y sento pena pel meu germà ja que porta anys amagant-ho, intentant que no sigui gay y per culpa d'això ha suspés moltes asignaturas y ara també el culpen d'això. No sé que fer.
InterPersonal

Hola v
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
El teu germà ha fet un gran pas i ha demostrat molta valentia. Recorda-li!!
Pot ser natural la reacció dels teus pares. Com bé dius ha estat un xoc per ells i és cert que se'ls hi ha de donar uns dies per encaixar la noticia.
Recolza el teu germà, diga-li que te l'estimes i que el vols ajudar. Recorda-li la reació positivia de la teva mare. Diga-li també que els hi doni un temps als pares per a què ho paeixin i que aixi a poc a poc les coses es posaran a lloc.
Distraieu-vos junts i passeu estonetes junts! Aixi anirà millor!
Endavant!