nose que fer...
Hola, dons bueno la meva consulta seria que eestic amb un noi, el mes que ve fa un any que ens vam enrrollar per primer cop i daqui 3 dies suposadament farem 8 mesos... i la questio es que desde que jo vaig marxar de vecanses ell esta super raro amb mi pero sempre diu que soc jo i mai parlem... llavors jo no se que fer pas perque despres hi ha un altre noi que ja vaig tenir algo amb ell que em diu que ell em tractara millor i jo ja se que aquest altre noi em tracta super bé pero nose que fer i estic super confusa... perque jo estimo moltissim al meu novio, ho donc tot per ell pero ell no don res per mi sembla que no estiguem junts ni res i aixo em fa molt de mal.
Em podiau ajudar? moltes gracies <3
InterPersonal

Hola pequeñaprinces!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs està clar que si sents que vols arlar amb ell del que no funciona ala relació ho has de fer. Si no fem aquests passos quan no estem bé a la relació tot seguirà igual.
Diga-li per a què tens la idea de que està raro, quines coses de les que fa ell et fan pensar que està raro. Explica també què esperes d'una relació i com t'agradaria que actuéssiu i què féssiu.
És una conversa important i essencial a tenir per sentir-vos comodes i saber si realment aneu a la una i val la pena apostar per la relació. Les relacions mereixen esforç perquè funcionin!
una abraçada