infidelitat
Hola! Fa 8 mesos que estic sortint amb un noi i tot ens va molt bé,però al començar el curs ell va haver de marxar a estudiar fora (concretament Aragó a casa el seu pare). A pesar de la distància ens veiem cada cap de setmana i les coses funcionen molt bé,però em va confesar que a la festa del altre dia es va liar amb una noia excusant-se de que anava borratxo i no sabia que feia. El cas es que em diu que va ser un error i que en realitat no ho volia fer,jo no se que fer perquè al haver fet això ha trencat la meva confiança cap ella i se que l'hauria de deixar però estic perdudament enamorada d'ell.....AJUDA SISUPLA,GRÀCIES:)
InterPersonal

Hola! Les infidelitats mai són agradables, ni per qui les fa ni per qui les pateix. A tu t'ha tocat patir-la i és molt dolorós, ja ho sé, però tot i això la teva història té una part positiva i és que per part d'ell hi ha arrepentiment i que ha sigut sincer amb tu confessant-ho (no tothom ho fa creu-me!) Per tant, et toca a tu decidir si ets capaç de passar pàgina o si pel contrari no podràs oblidar mai aquesta traïció. El meu consell és que si realment voleu estar junts els dos, no volgueu còrrer, quan passa una cosa així, no es pot fer veure que no ha passat i continuar com si res, ja que tard o d'hora sortiria per algun lloc. El que has de fer és prendre't tot el temps del món per pensar en el que vols fer. No tinguis pressa, ell ha d'acceptar que ara tu necessites pensar en el que estàs disposada a fer. Podràs oblidar-ho i passar pàgina o bé seràs incapaç? És una pregunta difícil quan hi ha sentiments pel mig, per això no pots respondre-la a la babalà, pensa, reflexiona i deixa que ell et continui demostrant que vol continuar amb tu. Amb el temps i quan la ferida no estigui tan oberta podràs decidir què vols fer.
Molts ànims!Marina Marull www.interpersonal.cat