Enamorada desde fa 1any.
Tinc un problema.
Hi ha un noi que magrada moltisism desde fa ja molt de temps. Quan anem els dos borratxos dons ens liem, em fica dit i coses aixi perl despres al dia seguent fa com si no hagues pasat res. Ell diu que no sent res per mi, ni res, que nomes som bons amics pero jo lestimo...
Si fa tot aixo quan va borratxo (una vegada no ho anava y tambe vam fer coses per lestil) vol dir alguna cosa? Es a dir, jo soc noia y si a mi un noi no magrada ni tan sols matrau dons nose em faria fastic fer aquestes coses pero si almenys matrau dons no pasaaree... Latraic?
InterPersonal

Hola
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs segurament atraure-li pot ser que li atraiguis. El que si és cert és que hi ha diferències en les maneres d'agradar-te una persona. Pot ser que li atraiguis i només sigui això per sempre, o també una persona pots fer-li gràcia, o estar enamorat o estimar-lo...etc...Hi ha diferents graus i moltes vegades passa que podem ensopagar amb algu que no estigui igual d'implicat amb la relació.
Has de decidir si vols seguir així. Ja fa molt temps que l'esperes i potser t'estàs perdent altres oportunitats.
L'alcohol també té aquest efecte de desinhibir-nos i les hormones a vegades també.
Has de ensar si et convé o no tot i que n'estiguis enamorada, has de pensar en tu i en el que et mereixes!
Endavant