problema :(
Hola, resulta que trobo molt mono a un nen pero no em fa gens de cas i si algun cop li he intentat dir algu, no em sent, realment em sento invisible per a ell...va a la meva classe i sec darrere seu, el que em fa mes ravia esque soc amiga del seu millor amic pero mai hem parlat....que puc fer per que s'adoni de que existeixo, i començar-li a agradar??
InterPersonal

Hola! El que hauries de fer és fer-te veure, segurament tens tanta por que et rebutgi que actues amb molta timidesa davant seu i per això ni tan sols et veu... prova de ser més segura davant seu. Si seus al seu darrera, pregunta-li coses, comenta coses amb ell. El tens molt a prop, dubto que es faci el sord! Si després continua sense fer-te cas, llavors potser voldrà dir que no l'interesses, però a mi em sembla que primer ho hauries de provar.
A més si dius que ets amiga del seu amic, ho tens més fàcil perquè pots fer-t'ho venir bé per trobar-te'l quan ells dos estiguin junts, i si fa falta et presentes, li dius el teu nom i li comentes que seus al seu darrera, que només ha de girar-se per veure't!! Potser si li fas una broma i el fas riure et farà més cas!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat