Necesitu una pregunta plis
Hola! :*
Jo us volia comentar sobre la meva relació amb un nen.
Osigui jo i ell ens expliquem bastantes coses i tot, ens tenim bastanta confiança,ell es vol liar amb mi jo tmb perk ns no es lu k sigui el nen mes guapu ni aixo pero ns magrada la seva perosnalitat pero ell es vol liar, i no vol ser res mes pk diu k som com amics amb dret.
Pero el problema es k fa temps k no em liu amb ningu i ara tinc por pk i si no li agrada com u faig? o no u faig be?
I si algun dia pensem en ser algu mes k en "amics amb dret" si pasu algu dolent i ens deixem tota akella nostra relacio sespallara???
MERSI!!
InterPersonal

Hola Bolabola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
I tu què en penses de ser "amics amb dret"? Pensa que tots dos heu d'estar d'acord en establir aquest tipus de relació, si no és probable que algun dels dos acabi patint. Per tant, valora en quin punt estan els teus sentiments i què és realment el que tu vols. Si no ho tens clar, no vulguis córrer i pren-te el temps que necessitis.
No pateixis pel temps que fa que no t'emboliques amb ningú, això és com anar amb bicicleta, no s'oblida! Segur que ho faràs bé! Simplement deixa't portar i veuràs com de mica en mica aneu trobant la manera que a tots dos us agradi.
Per últim, és normal que si passeu a ser alguna cosa més que "amics amb dret" i amb el temps la vostra relació s'acaba, és lògic que les coses canviïn i siguin diferents de com han estat fins ara. Has de valorar si et val la pena assumir el risc de que la relació no acabi funcionant com us hagués agradat.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat