AMOR
Hola.
Primer de tot, gràcies per poder fer server el consultori.
El motiu perquè us escric és que fa més d'un any que em vaig enamorar d'un noi un any més petit que jo i,avui, li he dit que m'agrada moltíssim, tan que de vegades tinc de perdre'l.
Bé, ell m'ha contestat que no sent res per mi, però no ha negat que fos guapa per ell.
Necessito consells per agradar-li més, estic súper enamorada d'ell.
Gràcies!
Per cert, em dic Mariona.
Una abraçada gegant, adolescents!
InterPersonal

Hola Mariona!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal! Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Doncs el millor que pots fer per agradar a algú és ser sempre tu mateixa, natural i espontània, tal com ets! Pensa que quan algú s'enamora ho fa de l'essència d'aquella persona, no d'una màscara o d'algú que intenta ser qui no és. Per tant, la nostra recomanació és que siguis tal com ets, ni més ni menys!
Has estat molt valenta en expressar-li els teus sentiments a aquest noi, però si ara mateix ell no sent el mateix per tu, no te'n queda una altra que acceptar-ho i respectar-ho. Qui sap si d'aquí a un temps, si us aneu coneixent millor, el seu interès cap a tu canvia! ;) De moment, valora de quina manera podeu seguir sent amics sense que això et faci patir.
Una abraçada ben forta i bon estiu Mariona!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat