¿Traïció?
Hola... No sé per què escric, la veritat. No crec que em respongueu a temps, però es que no sé què fer. La cosa és que fa un any que va arribar a la classe un tio nou que bueno, a mi em semblava un pallasso, i la meva millor amiga es va encapritxar d'ell. També cal dir que el noi és alt i està bé de cos (encara que de cara no és massa guapo) i que a la meva amiga li agraden tots. Jo no sé per què li vaig agafar una mania impressionant al xaval, i sempre li deia a la meva amiga que feia fàstic, que s'oblidés d'ell i etc. Però l'altre dia de botellon vaig començar a parlar molt amb ell i la veritat és que és molt bon noi, ens agrada la mateixa musica, veiem les mateixes sèries, tenim moltíssim en comú, a més, vam entrar en tanta confiança que li vaig explicar la mania que li tenia i li vaig demanar perdó, i ell, en lloc de enfadar-se amb mi es va descollonar. Des de llavors portem uns dies parlant molt pel whatsApp i avui m'ha proposat anar junts (i sols) a veure una obra de teatre a Barcelona. No sé què fer... A cap de les meves amigues els agrada aquesta obra i jo ja em pensava que no trobaria a ningú per anar-hi, i la veritat és que em moro de ganas d'anar... Però per altra banda... no sé, la meva millor amiga no sap res de que em porto tant bé amb ell ara i si s'entera de que me'n vaig un cap de setmana amb ell pensarà malament. I no la culpo, jo també pensaria malament. És que no sé... Demà li he de dir si vaig o no i no em quedaré agust si vaig enganyant a les meves amigues però tampoc si em quedo sense veure la obra... I a més, m'ho passo genial amb ell i em ve de gust passar el cap de setmana junts...
En fi, perdoneu pel rotllo... Sé que sembla una xorrada (i ho deu ser.. jajaja) però de veritat que no sé què fer. Després de tot lo que l'he criticat i ha resultat ser un amor de nen :(
InterPersonal

Hola Cleopatra!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
El que t'ha passat passa sovint. Fixa't com no sempre podem quedar-nos amb les primeres impressions.
No sabem que vas decidir fer finalment, però la nostra recomanació va en la línia de que parlis amb la teva amiga i li expliquis, com has fet aquí al consultori, com ha anat tot plegat. Si quedes amb ell per anar al teatre i li dius a la teva amiga, no estaràs fent res dolent i no et sentiràs com si l'estiguessis traint. Sigues sincera amb tothom i digues-li allò que t'agradaria que t'expliquessin a tu si et trobessis en el seu lloc.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat