Problemes amb la família!
Hola, bueno jo a casa tinc problemes constantment, cada día una persona que viu amb mi sempre s'està ficant en la meva vida i insultant-me, jo intento passar però sempre m'acaba empipant i ja no se que fer.. La policia ha vingut varies vegades a casa i no em puc anar d'allà. Que he de fer?
InterPersonal

Hola Seelaa26! Em dones molt poques dades perquè et pugui ajudar... no sé qui és el que sempre s'està ficant en la teva vida, si sou familia, qui viviu a casa... Saber tot això m'ajudaria a ajudar-te ja que no és el mateix que el problema sigui amb una algun dels teus pares, amb un germà o amb algú de la família extensa. M'imagino que entendràs la diferència. Per altra banda, tampoc sé la teva edat, m'imagino que ets menor i per això et diuen que no te'n pots anar, però el que et passa deu ser greu si arribes al punt d'haver de trucar a la policia. Tot i això, amb la informció que em dones la única cosa que et puc dir és que busquis consell en algun adult amb qui confiis. Un teu tutor/a o professor/a o algun membre de la teva família extensa que no visqui amb vosaltres i que t'escolti. Junts podeu mirar de trobar-hi una solució que sigui legal, i que t'ajudi a estar millor.
Mira de buscar algú que et dongui un cop de mà!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat