BAIXAR PES!!
Hola !!
Soc una noia I medeixo 1,70 cm I el meu pes es de 72,4 no menjo gaire I e començat a anar al gimnas 4 hores al dia el metge m' ha dit q tinc q aprimar pero nse cm ferho em podeu dir alguna dieta o algun exercisi per aprimar?
mersii!!
Sara Bujalance

Hola AlaskaYoung! Per mantenir un bon pes no cal fer cap dieta ni exercici en concret. El que sí cal és ser constant en una alimentació equilibrada i variada (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport de manera habitual, uns 3 cops a la setmana, però no és necessari fer 4 hores diàries! No t'obsessionis!. També és important que tinguis paciència perquè els resultats d'una bona alimentació i de l'esport es recullen passat un temps (unes setmanes o mesos). A més, recorda que el més important és que tinguis salut i que et trobis bé. No t'obsessionis amb el pes perquè la nostra autoestima no pot dependre només del pes. Valorat de forma positiva, estimat i recorda que el ser guapo/a va molt més enllà del pes. Molts petons!!