Somni
Hola bon dia,
T'explico, ultimament estic somiant amb el noi que m'agrada, avui per exemple he somiat que vejia ell i la seva familia a sopar a casa meva. Que sommi amb ell te algu que veure, significa algo?
Es veritat que vol dir que ell s'ha dormit pensant amb mi? *-*
Moltes gracies, un peto
InterPersonal

Hola catalana100!
les interpretacions dels somnis sempre són relatives. Hi ha gent que hi creu molt però no hi ha cap estudi cinetífic que confirmi aquestes interpretacions. El que sol passar quan tenim un somni recurrent és que sigui una cosa que ens volta pel cap sovint, és a dir que la tenim molt present, que ens preocupa o que hi estem molt capficats. Si aquest noi t'agrada molt, segurament penses molt en ell durant el dia i això fa que sigui normal que hi somiis. Més enllà d'això jo ja no t'ho puc afirmar.
Que vagi molt bé i disfruta els teus somnis!!
Marina Marull www.interpersonal.cat