El mes pes
Hola!
Tinc un pregunta sobre el meu pes.
Peso 37 kg i tinc 13 anys, soc bastant alta però bastant prima. I els meus companys de classe de vegades diuen que moooolt prima.
Està bé el meu pes?? o de veritat soc molt prima??
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Si ets alta i el teu pes està en 37 quilos sí que estàs molt prima, és un pes bastant baixet. Per això és molt important que mengis de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana), fent tots els àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i que vagis al metge per comprovar que la teva salut està bé, ja que el pes és important per això, per un tema de salut. Si menges bé i el metge troba que tot està bé no t'has d'amoïnar, hi ha persones que són primes per genètica però tenen un bon estat de salut. Molts petons!!