3 nois i 1 noia
Hola!! tinc un problema amb els nens,
avera primer de tot, tinc un company de classe que vam començar amb un "rollo" o estavem de lio pero sempre que estem amb els companys, pues ens piquem e insultem, ens portem a matar pero despues quan estem els dos junt nomes vol sexe i ens enrollem, pero al hivern vam estar molt junts pero ara anem mes per temporades, quan ens agrada algu ens separem pero despues tornem a quedar.
Despues hi ha un segon noi en la cual ja fa un any que vam sortir pero nomes vam durar una setmana i nose perque quina rao em va deixar ell, pero fa un mes o aixi li va dir a la meva amiga que jo li tonava a agradar i que va ser un tontu per deixarme i estava enfadat amb si mateix, llavors vaig intentar parlar amb ell i vam estar dos dies de tonteig cada cop que ens veiem, i el vaig trucar un dia perque volia parlar amb ell avera que volia fer amb mi i em va dir que tenia dues ties mes a redera i el vaig deixar corre ,pero avui agafa i ma tocat el timbre de casa meva i em parlat pero em acabat enrollanos.
I per ultim hi ha un noi del poble en la cual vam quedar un dia nomes per enrollarnos, pero sempre mel trobu pel centre i per la nit parlem i vol tornarse a liar amb mi, avui haviem quedat pero ell al final no a pugut.
Avera la meva pregunat es:
1- Que puc fer amb cada un?
2- Nomes em volen per el sexe?, ja que sempre seccitan i jo crec que nomes volen sexe
3- Que faig amb el segon noi?, ja que vol que vagi redera seu pero jo no hi anire, pero no se si tornar-ho a intentar pero esque sempre va amb cualsevol tia pero esque quan vol es molt romantic i es comporta molt be, pero tambe pot ser molt traidor quan vol.
PERDO PER LAS FALTAS :)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Deus estar feta un embolic! Anem per parts: Fixa't que quan parles del primer noi tu mateixa et dónes la resposta: "quan estem els dos junts només vol sexe i ens enrotllem...", qüestiona't si el tipus de relació que teniu és el que tu realment vols. Si no és així, potser millor que en parleu i quedeu com a amics.
Pel que fa al segon noi, et felicitem per fer el pas i parlar amb ell quan et vas assabentar que li tornaves a agradar, sovint costa fer-ho. En aquest cas ens ve al cap la següent pregunta: A tu t'agrada aquest noi? T'agradaria tornar a començar una relació amb ell o vols estar només de "lio"? Un cop t'hagis respost a aquestes preguntes, valora quin és el següent pas. Ell sent el mateix que tu? Busca el mateix tipus de relació que tu?
Per últim, i referent al tercer noi ens expliques que ell vol tornar-se a liar amb tu, però i tu, vols? No és suficient que un dels dos vulgui embolicar-se, és cosa de tots dos i la teva opinió també compte!
Et recomanem que et donis un temps i valoris quins són els teus sentiments reals per cada un dels nois, escolta el teu cor i fes allò que TU realment vulguis.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat