notees
Holaa!! Desde que vaig començar la ESO no treec bones notes, ara estic a quart i mons pares sempre m'esbronquen dient q es per manca d'estudis. Sempre uns dies abans d'un examen em poso a estudiar pro després la gran majoria d vegades suspenc. Ja no se que més fer ja que per molt que estudii no serveix per res. esperu q em pugueu ajudaar!
InterPersonal

Hola anònimaa. Sóc l'Assumpta, psico d'Interpersonal.
Déu n'hi dó quart d'ESO! Ara ja comencen a apretar-vos eh. Quan dius que et poses a estudiar uns dies abans de l'examen, no sé exactament què vols dir...1 dia abans, 2 dies, 15 dies. T'ho dic perquè estàs en una etapa dels estudis on el nivell de feina i d'exigència és considerable i no pots deixar les coses per l'últim dia. Necessites planificar-te el temps, organitzar-te els apunts, conèixer tècniques que t'ajudaran a que les teves hores d'estudi siguin més profitoses. Si la cosa va per aquí, jo et recomanaria que anessis a un centre d'aquests on t'ensenyen a estudiar i segur que aprens moltes coses que t'ajuden a millorar el teu rendiment. Si creus que la cosa no va per aquí, pensa si estàs passant una mala temporada a nivell personal, familiar, etc. que et faci estar neguitosa, trista o no del tot bé. En aquest cas, comenta-ho als teus pares o a algú amb qui tinguis confiança. Potser necessites algun altre tipus d'ajuda. Estic segura que te'n sortiràs.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat