Nessecito ajuda siusplau, no se que fer
Hola, bon dia.
La questió es que estic penjat per una noia i sempre que parlem per whatsapp o cara cara em noto super estrany, aixo no m'importa perque se que es que m'agrada, pero el que em pasa esque sempre que parlem per whatsapp sempre l'obro jo i sempre trec tema jo, ella no mostra interés, pero quant estem cara a cara sempre coqueteja, m'abraça i aixó faci qur tingui un estat emocional molt fi. Per aquesta raó hos demano ajuda. La oblido? Continuo parlant-hi? O que faig?
InterPersonal

Hola Pablixi!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
La diferència d'actitud en el cara a cara i pel WhatsApp pot fer que et sentis una mica confós, és normal. Si fa temps que parleu, segurament ja hi ha cert grau de confiança i potser, abans de prendre la decisió d'oblidar-la o no, podries parlar-ho amb ella, com ho veus?
Ella sap els teus sentiments? Saps si ella sent alguna cosa per tu? Fer-se aquestes preguntes i voler saber les respostes implicar fer un pas molt important i assumir el risc de que ella no senti el mateix que tu, però valora si et val la pena corre el risc o prefereixes deixar-ho córrer directament. Nosaltres no podem dir-te el que has de fer, això ho has de decidir tu, però valora els pros i contres d'intentar oblidar-la o de continuar parlant amb ella. Tu mateix trobaràs la resposta.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat