Lestimo i no ho puc evitar
Hola! Primer de tot donar les gràcies a aquesta pàgina web ja que ajuda molt en certs problemes.
M'agrada molt un noi, es 97 i jo 01 i fa uns 10 mesos que n'estic molt enamorada. Hi he parlat alguna vegada i tothom em diu que sempre que estic a prop seu no em para de mirar. No som amics amics pro em cau molt be. El problema es que diria que no vol res amb mi pq soc més petita i tal pero no m'atreveixo ni a obrirlo per el whats. Se que semblarà una tonteria la consulta pero esque vull que m'aconselleu, creieu que val la pena obrirlo o pasar dell i intentar desenarmorme. Es que el que sento es massa fort icrec que patire molt per tot això. Moltes gracies! Responeu siusplau
InterPersonal

Hola Anònima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per les teves paraules, ens alegra saber que us és d'utilitat! :)
En l'amor no es tracta de patir i si ja preveus que patiràs la cosa no va massa bé!
Potser el primer pas, abans de plantejar-se si podreu tenir alguna cosa o no, seria que comencéssiu per una relació d'amistat, què et sembla? Conèixer-vos millor i veure si tu segueixes sentint el mateix i donar-li l'oportunitat a ell de conèixer-te millor. A vegades anar a poc a poc és una bona opció, i iniciar una relació primer amb una bona amistat també, després ja veurem què passarà. Aprofita si teniu alguna amistat en comú perquè us presentin i pugueu començar a parlar, com ho veus?
Una abraçada ben forta i que vagi molt bé!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat