La pitjor distància és l'edat?
Holaa!Tinc un problema des de fa ja un temps i la veritat és què no ser que fer, les meves amigues m'aconsellen i em diuen el que pensen però la veritat és que jo no trobo solució.
Estic sortint amb un noi des de fa dos mesos i mig i la veritat és que està molt penjat de mi. Té 17 anys i jo en tinc 14, encara que això no és problema, però crec que ell m'estima molt més que jo a ell.
Alomillor penses que es normal, pero la veritat es que no. Si sento menys per ell és per què estic penjada d'un altre noi, des de fa temps, pero jo mateixa ser que ara mateix no puc estar amb ell.
El noi que m'agrada té sis anys més que jo i noto tanta connexió des de que el conec, m'encanta i mai he sentit això per ningú. Dintre meu ho sento, y se que no només és per part meva.
És pot estimar a dues persones a la vegada? La veritat és que crec que m'he acostumat a estimar al meu novio, però cada vegada que veig al que m'agrada se m'oblida el món i no puc evitar-ho.
Sento que els dos ens estimem però també sabem que ara mateix no podem star junts, també m'agrada el meu nòvio, em dona estabilitat i estic aprenent coses noves, com és el sexe, una cosa natural. Sincerament jo penso el noi X (diguem-li així perquè no vull posar nom) i jo, ara busquem coses diferents per les etapes que estem vivint cadascú, jo estic en plena adolescència i ell ja està començant a formar la seva vida.
Ara em passaré mig estiu amb ell i no se que fer, els sentiments s'incrementen, per part dels dos i sé que poden passar moltes coses, els dos sentim molt.
Al meu novio també l'estimo però de diferent manera, el que m'agrada em dona aventura, amor de veritat, però és massa difícil. Tothom ens diu que acabarem junts i cada vegada que el veig em fa somriure. L'estimo, ho sé, però crec que el millor és que em deixi portar i que faci el que senti en cada moment, el temps ho decidirà tot.
Ho sento per escriure tant, és la primera vegada que ho faig mitjançant les xarxes. Que penses? Necesito més opinions! Motíssimes gràcies, una abraçada molt gran! :)
InterPersonal

Hola Chicadementeperdida,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sabem que la teva situació és complicada, però potser hauries de ser honesta amb tu mateixa. Tu saps que estàs enamorada d'aquest noi, però també tens raó en què esteu en diferents moments de la vostra vida i ara seria complicat iniciar una relació. Per tant, potser hauries d'intentar oblidar-lo? o prefereixes esperar a créixer una mica i veure com evoluciona?
A vegades tenim connexions molt especials amb algunes persones, però sentim que no és el moment de deixar-les aflorar. Has de decidir què vols fer amb aquest sentiment, perquè t'està afectant en la teva relació.
Intenta descobrir per quins motius estàs amb la teva parella. Realment t'agrada? Què et fa sentir? Tens ganes de tenir una relació llarga amb ell? Estàs amb ell perquè no pots estar amb la persona que realment estimes? Sabem que són dures aquestes preguntes, però també has de ser honesta amb tu mateixa i amb ell. Ell es mereix una persona al costat que el valori pel que és, no creus?
Potser et toca decidir per quina relació vols lluitar, o potser si necessites una temporada per tu mateixa. A vegades cal prendre decisions doloroses per evitar fer-nos més mal en un futur.
Una abraçada bonica i bon estiu!
www.consultajove.cat