No se que fer
Hola em dic Ariadna i volia comentarte que estic enamorada d'un noi però jo soc de Barcelona i ell de Mallorca, ell te 16 i jo 14. Ho hem intentat parlem per Whatsapp i ens truquem però per mi es molt difícil no pensar en ell i com "ratllarme" i voler estar amb ell. Aquest estiu per casualitat aniré cap allà i vol quedar amb mi però no hi estic segura perque despres no el tornaré a veure i el tobare mes a faltar però per l'altra banda vull aprofitar l'oportunitat. Tambe estic molt nerviosa perque ell nomes veure'm vol agafarme i liar-se amb llengua i aquestes coses que m'ho ha dit i esta molt il·lusionat i jo mai m'he liat i per questes coses soc mol poc segura i em menjo el cap i si no l'agrado en persona o peso molt per que m'agafi? o ho faig malament? o m'aparto sense voler? pff nse i amb els nervis i tot pf estaré super nerviosa. Nose que fer perque no li vull fer mal, l'estimu
InterPersonal

Hola Ariadna,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Caram quantes preguntes! Primer de tot, és important que valoris si vols començar una relació amb aquest noi o no. Les relacions a distància no són fàcils i cal molta voluntat i comunicació amb la parella per mantenir-les. Pren-te uns dies per pensar-hi i veure si tu et veus capaç i amb forces de mantenir-la i estar bé (perquè recordem que una relació de parella ens ha de fer sentir bé!)
Una vegades tinguis decidit què vols fer, llavors ja pensaràs en si us veureu a Mallorca o no. Si tu no en tens ganes, o no vols fer-li un petó al primer moment, tens tot el dret a dir-li! Parla amb ell i diga-li com et sents i què necessites, per molt que ell se'n mori de ganes, si a un dels dos no li ve de gust i necessita més temps, us haureu d'esperar, d'acord?
Podeu quedar una estona per prendre un gelat, una beguda o que t'ensenyi algun poble, aprofiteu per parlar i conèixer-vos en persona i llavors... ja es veurà, no creus?
Una abraçada i bon estiu!
www.consultajove.cat