NOSE QUE FER! em sento inutil.... Ajuda porfi :(
Hola!! soc una noia de 18 a la que desde fa moltissim temps li agrada un nen.
Aviam, la situació es la següent:
Fa tres anys anava a repàs aprop de casa meva, a un centre de Tarragona i anava a la mateixa classe que un nen ( diguemli Pep, per no dir el seu nom ). Des de que el vaig coneixer em va començar a agradar peró no li vaig donar importancia perque sempre el veia a repàs i tampoc em plantejava una possible relació perque no hi veia probabilitats. Al cap d'un any vaig començar a treure bones notes i els meus pares em van desapuntar de repàs i aixó va fer que ens deixesim de veure, només ocasionalment si ens trobavem pel poble i ens deiem hola de lluny i ja està ( tot i que alguna vegada havia tingut el valor d'obrirlo perque no aguantava mes sense parlar amb ell ). Finalment ja vam començar a no coincidir mai pel poble i ara feia un any o així que no el veia
Fa aproximadament 1 mes el vaig tornar a veure a la festa major d'un barri i em vaig començar a posar molt nerviosar i em vaig donar mitja volta, llavors les meves amigues em van dir que em va mirar ell a mi també. Ens vam anar veient de lluny varies vegades pero ell no em va saludar i jo no vaig tindre el valor tampoc. Peró la cosa es que fa 3 dies a un concert d'aquest tipo festa major, tambe ens vam tornar a trobar i ell em va veure, ell sabia que jo estava alla perque em va mirar unes poques vegades peró tampoc vaig tindre el valor de saludarlo perque em posa molt nerviosa.
M'agradaria saber com aproparme a ell, que dir-li, si hauria d'obrirlo algun dia ( es molt fred per whats ), com aconseguir-lo. Si despres de tant de temps ma fet tornar a sentir algo només mirantme ha de ser per algo i mencantaria poder tindre algo amb ell pero jo no soc la tipica noia a la que els tius se li apropen. Bastanta gent em diu que soc guapa i tinc bon cos i tal pero els nois no sacosten a mi i no macaben de trobar guapa, llavors he de treure altres tecniques de seduccio pero nose ni quines ni com fer-ho ni res.
pd: al septembre em tornare a trobar amb ell a les festes del poble!!
Bueno, crec que ja m'he enrotllat prou explicant la meva vida jaja
Molteeees gracieees! espero que em contesteu!
Una abraçada!
InterPersonal

Hola Judy17!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per explicar-nos la teva història amb el "Pep" ;)
No et sentis inútil, el que t'està passant li passa a molta gent! A vegades la vergonya o la timidesa ens fa fer-nos enrere en els moments que ens agradaria acostar-nos a algú. Sabem que no és fàcil, però plantejat que és el pitjor que pot passar si quan el tornes a veure t'apropes a ell i el saludes, com qui no vol la cosa. És evident que si vols aconseguir alguna cosa amb ell, encara que sigui recuperar el vostre contacte, hauràs de fer alguna cosa diferent del que estàs fent fins ara.
Potser les xarxes socials ens ho posen més fàcil al començament, però com molt bé dius és més "fred" i sempre recomanem que hi hagi també un cara a cara. Si el WhatsApp et serveix per fer el primer apropament, és fantàstic, però després hauràs de fer front al moment que te'l trobis o que quedeu.
Pensa que generalment les persones ens enamorem de com és la persona, del que ens transmet i no tant de si és guapa i té bon cos, ja que són coses que potser sí al començament fan que t'hi fixis, però el que després compte és l'essència de la persona.
Sigues tu mateixa sempre i valora si et val la pena "empassar-te" la vergonya i fer el pas d'iniciar una conversa amb ell!
Una abraçada ben forta i que tinguis molta sort! :)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat