em veuig gorda i ja no se que fer
hola!
El meu problema es que em veig gorda i no se com fer-ho per aprimarme. Peso 68.8 i tinc 16 anys. Soc alta pero tinc molt de cul i em fa vergonya tenir tant per que veig moltes noies que no en tene tan com jo.
que puc fer per reduir cul?
com puc fer una dieta per perdre quilos?
un altre problema que tinc es que quan estic nerviosa m'entra ansietat i ganes de menjar porqueries com pipes,patates..etc
molts cops e intentat fer dieta i fer esport pero soc molt vaga i no se ni per on comença.
Sara Bujalance

Hola! La millor manera de mantenir un bon pes és ser constant en dur una alimentació equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport de manera habitual, uns 2-3 cops a la setmana, per exemple. Per evitar patir ansietat pel menjar és important fer 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), d'aquesta manera el cos va rebent prou energia i no dóna temps a que aparegui ansietat pel menjar. I pel que fa al cul, qualsevol esport t'anirà bé, però si fas step, bicicleta, patinatge i/o aquests exercicis t'anirà molt bé per treballar cul en concret:
Molts petons!!