No puc olvidar-me d'ella
Hola, estic preocupar perqué no en puc olvidar d'una nia que m'agrada i ella ja ma dit que no miles de vegades pero no puc olvidar la consells siusplau!
Gracies
InterPersonal

Hola Acuari200!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta!
Fixa't que com més vols oblidar-la més difícil et resulta perquè no aconsegueixes treure-te-la del cap. Quan ens agrada una persona tenim moltes ganes d'estar amb ella, parlar-hi i passar el màxim d'estona junts (ja sigui en directe o virtualment). Però no sempre aquest interès és mutu i no podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres.
Expliques que aquesta noia ja t'ha dit milers de vegades que no sent el mateix que tu. Per tant, potser hauràs de posar tanta distància com puguis, tant física com virtual (deixa de seguir-la a les xarxes socials), de fer coses o activitats per veure-la, de saber on és en tot moment... Com menys pendent estiguis d'ella i de les coses que fa, més fàcil et serà oblidar aquesta història.
Sabem que el que et proposem és difícil, però d'aquesta manera aconseguiràs el teu objectiu i no patiràs tant.
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat