Enamorada
Hola, m'agradaria que no sortís el meu usuari!
Pel que fa això, voldria parlar-vos de "l'amor" que sent la meva amiga. Està enamorada d'un noi dels "popus" de l'insti, sempre em diu que ell no li parla ni res, però jo sempre he vist que la mira i tot, em fa llàstima perquè ella creu que és un amor que no conseguirà, però segons un amic meu, ell s'hi ha fixat bé amb ella, que creieu?
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
"popus" vol dir popular oi?. Doncs jo li diria a la teva amiga que no es deixés portar pel fet que ell és un dels "popus" de la classe, i que per aquest motiu, no s'infravalori, ni pensi que ella és menys que ell per no ser d'aquest grup (això no ho sé). Popular vol dir que agrada al "poble", a tothom...però tampoc és garantia de ser el millor. M'entens?. Ambtot, si ella n'està enamorada i té ganes d'acostar-s'hi que faci el pas, no sé quin, però algun sí. A no ser que sigui un amor "idealitzat", que se l'ha muntat ella dintre el seu cap, i en el fons no vol que acabi sent "real".
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat