Aix l'amor...
Tinc un problema... Resulta que tinc 13 anys i me n'agrada un de 15... No m'hi he parlat mai però esque estic molt enamorada d'ell... La meva cosina el coneix i me'n parla però esque jo sóc molt tímida i no m'atreveixo a dir-li res, i es que tampoc tinc cap motiu per parlar-m'hi... pf... però tampoc li puc dir res a ma cosina perquè no m'hi he parlat mai i es quedaria: hola?
No em se expressar molt bé però aquest seria el meu problemeta. També vull dir que no es culpa del físic perquè sóc de les més guapes de 2n.
Que podria fer per atansar-me o parlar-me amb ell? És normal el què em passa?
InterPersonal

Hola holaholita. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Per sort, a la vida no tot és el físic. Que en un primer moment és important sí, però hi ha moltes altres "armes" de seducció. Pensa quines són les teves armes, o quines poden ser. De vegades ens pensem que no les tenim, i per aquí hem de començar, creient-nos que valem i valorant-nos les capacitats i habilitats que tenim a tots nivells (atractiu físic, comunicació verbal i no verbal...: manera de parlar, to de veu, manera de moure's, de somriure, de caminar, inteligència, sensibilitat, cultura, caràcter, etc.). I tant que és normal el què et passa! Ens ha passat a tots i a totes.
Gràcies per la teva confiança!
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat