no m'agrado
Hola Bona Tarda soc una noia de 14 anys que tinc vergonya del meu cos, m'agrada una persona pero no se si l'agrado pel meu cos, tinc un pes de 57,7 Kg i medeixo 1,56. El noi que m'agrda esta bastant prim i penso que no l'agrado pel meu cos. Que puc fer per perdre pes
Vull perdre pes per sentirme millor amb mi i estar segura
Gracies
Sara Bujalance

Hola jud14! El teu pes està bé, no necessites aprimar! A més, l'única cosa que funciona realment per tenir un bon pes és menjar equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, al voltant de 2-3 cops a la setmana. A part d'això no cal fer res més. I molt important, la millor manera de guanyar seguretat en nosaltres mateixos no és aprimar o engreixar, sinó acceptar-nos tal i com som i estimar-nos a nosaltres mateixos. Aquestes són les claus per tenir una bona autoestima i sentir-nos segurs de nosaltres. El fet de que el noi que t'agrada estigui més o menys prim no vol dir res, i a no ser que parlis amb ell no pots saber si li agrades o no. I molt important també, en el cas de que no li agradis a aquest noi (que no ho sabem perquè no li hem preguntat) no vol dir que sigui pel teu pes. Pensa que les persones ens agraden o no en el seu conjunt, no mirem només el pes, mirem el físic en general i la manera de ser també. I si no li agradessis a aquest noi, segur que a un altre sí li agradaries. Pensa que hi ha tants gustos com persones! Molts petons!!