*com entrar a les nenes*
El problema es que sóc molt i molt tallat i no se com començar una conversa amb algunes nenes, molta gent em diu que sóc molt i molt guapo (no es per fer-me el flipat) i als meus amics i amigues riuen molt amb mi pero el problema es que bull fer riure a gent que acabo de coneixer i trobar a alguna nena per compartir aquests riures. Potser em direu que sigui jo mateix però es lo que intento però soc tallat. Vaig començar a obrir a nenes perquè no sé, estava desesperat per trobar a alguna nena per passar-hi bons ratos. També en part estic una mica gelós perquè bastants amics meus tenen novia. No es per copiar-los però m'agradaria viure lo que viuen ells al canto de la seva parella.
InterPersonal

Hola Martí,
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Anem a veure estratègies! Està molt bé la teva habilitat de fer riure. Et recomano qeu recordis una situació en al qeu facis riure i analitzis com et comportes, com estàs per dins i què penses!!! segurament estàs més centrat en els bromes que en si ho fas bé o malament, o més centrat en els altres que amb els teus nervis..etc
Pensa que la vergonya o la por no desapareixeran fins que no sentis que vas fent passos i que al teva valentia va guanyant terreny a la por!! poc a poc.
Imagi tot el que faries si demà et lleves i tens el problema solucionat: com començaries el dia? què faries si veus una nena? i si tiguéssis la oportunitat de xerrar amb ella? pensa que ets el tio més segur i simpàtic del món! què faries?
aixi tu sol treus les teves pistes i a començar a practicar!
Eli Aulet www.interpersonal.cat