Mai trobaré a ningu que mestimi*
Holaa. Bé doncs el cas es que ja tinc 16 anys i no he tingut mai parella ni m'he liat mai amb ningú. Em fa molta vergonya dir-ho i m'acomplexa perquè totes les meves amigues s'han liat o han tingut parella. Fa poc, la meva millor amiga ha trobat nòviu i estan tota l'estona junts i quan els veig em poso gelosa perquè em penso que mai trobaré a ningú que m'estimi amb el qual pugui passar estones...A vegades provo de pensar que ja arribarà, però es que no crec k arribi perque em consideru lletja..algun consell?? graciies!
InterPersonal

Hola mimi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Encara que no t'ho sembli, hi ha molts adolescents que estan en la teva situació. És normal que et comparis amb les teves amigues, però què prefereixes? liar-te amb algú perquè "toca" o bé fer-ho perquè et ve de gust?
Et deixem aquest enllaç:
Procura no dir-te aquestes paraules. Busca una part de tu mateixa de la qual et sentis orgullosa (tots la tenim!) i disfruta'n (ja sigui una part del cos o una manera de ser). Aprofita aquest temps per conèixer-te a tu mateixa, per obrir-te i conèixer gent i per disfrutar d'activitats i plans en família i també amb els amics. Veuràs com si disfrutes del teu dia a dia, et sentiràs més viva i feliç! i la teva energia serà contagiosa ;)
Una abraçada i bon estiu!
www.consultajove.cat