Necessito ajuda..
Hola, ja vaig fer aquesta consulta però no la vareu contestar, havera si ara tinc una miqueta de sort.
Mira vaig a 3 d'ESO i des de 1er estic penjada per un nen, el principi no parlàvem molt, perè un dia vam començar a parlar, sempre m'obria ell, no hi havia ni un dia que no parlèssim. Ens ho explicàvem tot el que passa es que quan va acabar 2on no vam tornar a parlar. A la cara tambè parlavem i m'encantava parlar amb ell sempre ens assentavem junts, ell sabia que jo l'estimava des del primer dia, i s'ho va prendre molt be. No se que fer perquè em vull oblidar d'ell..
InterPersonal

Hola this love! Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
No entenc exactament per quin motiu el vols oblidar. Intenta esbrinar el motiu pel què heu "desconnectat". De vegades és simplement perquè passes una època en què no et veus tant (en el vostre cas l'estiu) i et distancies, sense cap més explicació. Intenta buscar quin és aquest motiu però sense donar-hi moltes voltes perquè potser simplement es tracta d'això que t'he dit. Si et continua agradaant i tens ganes de tornar-te a connectar amb ell, fes-ho. I si tens ganes d'oblidar-lo pel què sigui, centra la teva atenció amb d'altres coses o persones que et motivin i amb qui comparteixis coses. Segur que te'n surts.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat