Li Molo??
HOLA!! EM POTS AJUDAR?? Mira al meu institut hi ha un noi que m'agrada i li vui dir pero crec que ara es massa d'ora i em vui esperar una mica més a dirli. Bueno pues el que passa esque jo quan estic amb ell em fixo lo que fa per saber si també li agrado pero com abegades em monto les meves pel·lícules abegades mha passat que em pensava que li agradava i despres mhe desilusionat :( pero amb ell he vist coses diferents. A classe som taules de 4 i estan els meu 3 amics i ell i li demano a la mestra sentarme amb ells i molts cops em deixa i ens comencem a mirar tots dos, bno sempre que el veig ens mirem pero clar, jo no se si em mira perque li agrado o si em mira perque jo el miro (es com allo que dius "sento que mestan mirant" i llavors em mira per aixo) pero nose esque pel tema de les mirades estic feta un lio! un cop va intentar parlar amb mi i em vaig sorpendre perque és molt vergonyos i ahir estava esperant a que obrisin la classe i es va ficar al meu costat esperant. Clar, jo penso que son masses coincidencies pero si em faig el meu conte despres em portare una desilusio i jo soc molt sensible xD
Gràcies
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Pel què expliques aquí hi ha un joc de mirades interessant...això és molt xulo. Pot ser que ell sigui una mica vergonyós, però si ens deixem portar per la seva vergonya i la teva por al fracàs, malament anirem. Si sents que realment t'agrada i tens ganes de conèixer-lo més, deixa't portar una mica i fes algun pas. I no tinguis por que ell et pugui dir que no. Això no vol dir que tu no siguis una persona maca, interessant, etc. La vida està plena de "nos", de fracassos i de desilusions, i més que evitar-los hem de saber gestionar-los. I tampoc podem agradar ni estar bé amb tothom, és impossible. Pensa que també hi ha l'altra part positiva d'alegries, il·lusions, diversió, etc. I aquesta val molt la pena.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat