Estries😱
Hola, tinc 13 anys,
Fa uns anys estaba bastant grassoneta i vaig baixar una mica de pes despres vaig tornar a pujar i ara he tornat a baixar una mica. El cas es que de tant pujar i baixar de pes se m'han fet unes estries terribles i vull treure-me-les perque es estiu i vull ficar-me bikini i tal pero em fa molta vergonya que me les vegin, ademes tinc l'autoestima una mica baixa. Fins i tot em fa vergonya estar despullada o amb roba interior davant dels meus pares. M'agradaria que em recomanés diu una crema o unes pastilles o algun aliment que m'ajudés a treure'm les estries.
Gràcies per la vostra ajuda🌺
Sara Bujalance

Hola Andrea! Treure les estries un cop han aparegut és molt difícil. El que pots fer és intentar reduir-les. Per fer-ho és important que mengis bé, equilibrat i de tot, i que hidratis bé la pell tant per dintre com per fora bevent prou aigua i posant-te crema hidratant diàriament. Si la crema és antiestries millor (a qualsevol farmàcia en trobaràs moltes). Fent això, a més de reduir-les una mica, aconseguiràs prevenir-ne de noves, ja que la millor manera d'evitar-les és menjar equilibrat, per evitar pujades i baixades de pes brusques, i hidratar bé la pell (com fan les embarassades, que es posen crema a la panxa per evitar-les). Molts petons!!