estic enamorat i tinc por de dir-li
doncs avere soc un noi i des que vai coneixer amb un nen i e anat a casa seva i vai veure a sa germana vaser un amor a primera vista, llavors un dia me laa vai trobar pel carrer i kuan va sapige k era jo va parar i em va dir un ola diferent nose amb una mica mes de suavitat jaja nose si mu explico i aixo ens u diem aixi com am sentiment sempre k vai a casa del meu amici akest ultim dia k vai anar ens vam kedar mirant aixi amb diisimulo va ser tot preciosi un altre dia ella era ala porta de casa seva i jo vaig entraar amb el meu amic i vam xocar pero no vam voler separarnos mai o vam fer durar i ami maradaria sortir amb ella pero els problemes son que ella te 2 mes k jo i tinc por de k si li ic algo me dijui k soc un criajo a mes potser mestic fent ilusions amb falses senyals k puc fer doneume resposta siusplau jo lestimo molt:)))
InterPersonal

Hola jerbo_nikmok. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
No sé si ho has sentit mai allò de que "l'amor no té edat"...Segurament que sí. 2 anys tampoc són tants. Conec moltes parelles (del meu voltant) on la noia és 2, 3 i fins i tot 5 anys més gran que el noi i van perfectes. No donis voltes amb aquest tema perquè la creença de que l'home ha de ser més gran que la dona és un mite, una tonteria que no té cap ni peus, molt masclista per cert. És molt maco sentir aquestes coses que expliques, gaudeix-les i si creus que les comparteixes amb l'altra persona, endavant. No tinguis por. El "no" ja el tens. Tampoc ets tant criaju amb 14 anys...
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat