trista
Últimament estic molt trista. No tinc ganes de fer res. Només penso en les coses dolentes i no en les bones. No se perquè em passa això ja em sento bé amb el meu entorn.
Què em passa?
Petons adolescents.cat
InterPersonal

Hola adolescent!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs a vegades el nostre estat emocional té una explicació clara i d'altres vegades no està tan clara...El que si que et recomano és que més que pensar perquè, et centris en què fer per millorar.
per exemple, busca cada dia una cosa que et motivi per fer. Una cosa petita que serveixi per distreure't i estar més relaxada, no cal que busquis el 100% de felicitat, les coses petites també ens ajuden a sentir-nos bé.
Planeja alguns plans amb la gent del teu entorn i d'altres sola per anar passant els dies d'estiu que tothom està més sol perquè la gent amrxa i costa a vegades fer plans.
Comença noves activitats.
Fes cada dia una llista de 10 coses positives, no t'oblidis dels petits detalls, qeu t'hagin passat durant el dia. T'has de'esforçar a trobar-ne 10, eprquè n'hi ha moltes més!! Tenir un postre que t'agradi és una cosa positiva!!
Si poses esforç en pensar en els coses positives milloraras! Depèn de tu!!
Et recomano qeu vagis a veure la Peli de Inside Out de Pixar!!!
Elisabet Aulet www.interpersonal.cat